Petak,
22. lipanj 2018.
Aplikacije

NOVOST

Twitter želi privući nove korisnike i pokreće "Moments"

Twitter je ponovno preuzeo Jack Dorsey i najavio promjene koje bi trebale pomoći teturajućem divu društvenih mreža da se ponovno uspravi. Prva novost je Moments, "skupljač" najboljeg što Twitter može ponuditi.

Piše: Sanjin Bojić
Foto: techlicious.com

Moments je Twitterova verzija početne stranice kojoj je uloga korisniku predstaviti sve najbolje članke, tweetove, slike i video zapise toga dana. Moments je sličniji uobičajenom internetskom portalu nego Twitteru kakav dosad poznajemo – cilj je privući korisnike koji dosad možda nisu niti otvorili Twitter u svom životu te i predstaviti nešto na čemu će se lakše snaći.

Sadržaj za Moment ne bira računalo prema nekom algoritmu, već je za to zadužen poseban urednički tim. Twitter također surađuje i s najvećim portalima kako bi "povlačio" tweetove s njihovih profila, kao što su Bleacher Report, Washington Post, New York Time, BuzzFeed i mnogi drugi.

Moment je organiziran vremenski i tematski. Moguće je pregledavati sve što se događalo tijekom ovog ili prošlih dana ili pak pregledavati sportske, političke ili celebrity "momente". Kada otvorite jedan od njih, Twitter vam daje i kontekst – prikazat će vam sve prijašnje vijesti o toj temi, slike, video isječke i slično. Očito je cilj da se pruži i dubina neke teme, a ne samo količina njih.

Ukratko, radi se o iznimno jednostavnom, efektnom i interaktivnom načinu praćenja aktualnosti. To je jedan od pokušaja revitaliziranja tvrtke koja gubi novac, gubi korisnike, dionice joj padaju, a broj oglašivača se smanjuje. Jedna od najvažnijih ciljeva koje je novi direktor Jack Dorsey postavio jest privlačenje novih korisnika koji nisu upoznati sa specifičnostima Twittera kao društvene mreže niti imaju volje privikavati se na njega.
Moments sigurno neće sam spasiti Twitter, no neće ni odmoći u tom cilju – vrlo bi lako mogao privući koji milijun novih korisnika.