Petak,
14. prosinac 2018.
Aplikacije

E-KUPOVINA

Facebook testira kupovinu putem društvene mreže

Ako ste dosad bili sretni što vam Facebook uzima samo previše vremena, no ne želi vaš novac, to bi se uskoro moglo promijeniti. Počeli su testirati mogućnosti kupovanja proizvoda izravno putem društvene mreže.

Piše: Sanjin Bojić
Foto: linkedin.com

Iz Facebooka tvrde da su njihova istraživanja pokazala kako gotovo polovica korisnika te društvene mreže posjećuje istu zbog traženja određenih proizvoda. Iz tog su razloga odlučili posvetiti jedan dio društvene mreže isključivo pregledavanju i kupovanju različitih proizvoda.

Facebook očito namjerava postati središnje mjesto na internetu kojeg nitko neće morati napustiti kako bi ispunio neku svoju internetsku potrebu. Već najavljivani zaokret prema e-kupovini manifestirao se početkom testiranja posebne sekcije Shopping unutar društvene mreže. Zasad je ona ograničena na manji broj tvrtki u SAD-u koje su dobile mogućnost dodati tu opciju svojim službenim profilima.

 

Radi se o posebnoj, odvojenoj sekciji kao što su one za fotografije, prijatelje, grupe i slično. U njoj se mogu pregledavati slike fotografije proizvoda, čitati njihovi opisi i cijene te kupovati. Cilj je da korisnik ne mora napuštati Facebook, odnosno da ga se neće morati preusmjeriti na stranice proizvođača kako bi kupio željeni proizvod.

Takvom opcijom u Facebooku posve jasno stavljaju naglasak na e-kupovinu i konkretnije reklamiranje proizvoda i brandova putem njihove društvene mreže. Dosad je najveći korak u tom smjeru bio postavljanje reklama na news feed, noshopping sekcija to odvaja na posve konkretno mjesto na stranici.