Nedjelja,
22. srpanj 2018.
Ostalo

MEDIJSKA DOGAĐANJA

Završen rovinjski Weekend Media Festival

Sada već može se reći tradicionalni Weekend Media Festival u Rovinju trajao je od 22. rujna do 25. rujna 2016. i okupio je oko sebe ljude iz medija i PR-a te puno studenata iz tih polja zanimanja.

Piše: Matea Mage
Foto: Facebook

Deveti Weekend Media Festival održan je u Staroj tvornici duhana u Rovinju odmah kraj mora u blizini rovinjske rive. Festival je okupio oko sebe više od 4000 sudionika, a među njima više od 120 govornika koji su u sklopu njega održali svoje prezentacije i predavanja. Otvoren je u četvrtak navečer sa nastupom poznate hrvatske rock grupe Hladno Pivo jer WMF nije samo držanje govora i predavanja već je i prava zabava. Svaku noć se do zore tulumarilo u Rovinju kao dio programa festivala.

Festival su obilježili razni govornici iz svijeta medija kako iz Hrvatske tako i iz ostalih zemalja. Pa se tako mogu izdvojiti: viši izvršni menadžer u Roc Nation Sports Shawn Pecas Costner iz SAD-a, osnivač i izvršni direktor u CANVAS-u Srđa Popović iz Srbije, direktorica Zrinka Lovrenčić u Great Place to Work Australia iz Australije, glavni investitor i predsjednik Magnus Emilson u NA-KD.com iz Švedske.

Dug i bogat program je trajao od jutra do noći petka i subote. Predavanja su se odvijala u šest dvorana od deset ujutro do šest popodne kada se počinjalo sa večernjim zabavnim programom koji je trajao sve do jutra sljedećeg dana. Osim govornika bilo je tu raznih drugih predavanja i prezentacija iz svijeta medija i PR-a. Neke od tema zanimljivih predavanja su: „Dosta je PR-a vrijeme za Odnose sa javnošću“, „Koliko morate biti šašavi da pokrenete VR projekt?“, „Povratak u budućnost“, „Glave prosto lete koliko je misao slobodna – Satira u medijima“, „I didn't sign up for this shit – Kako slati dobre newslettere?“.

Medijaši i PR-ovci su se osim uz Hladno Pivo navečer zabavljali sa crnogorskom glazbenom skupinom Who See, srpskim pjevačem Sergejem Trifunovićem i raznim DJ-evima u Dvorani Vrt i Pepermint klubu. Za sve ljude pripadnike medijske i PR-ovske branše ovaj festival je bio „place to be“.